יום רביעי, 18 באוגוסט 2010

אנשים שהורידו את בבילון כותבים

המלצות מאנשים שהורידו את בבילון ומשתמשים בו כיום:


הבאתי במיוחד עבורך תגובות של כמה אנשים שהורידו מהאתר בבילון להורדה את התוכנה המעולה הזאת ושלחו לי לאימייל שלי תגובות על איך שהתוכנה עזרה להם וכיצד זה עזר להם בחיים האישיים וכמובן בעבודה שלהם.

אילן בן 21 מאילת כותב:

שלום, רק רציתי להגיד לך שבבילון מאוד עוזרת לי, אני כרגע בתקופת לימודים ומאוד קשה לי עם האנגלית, לפני שהיה לי את תוכנת התרגום בבילון שמאפשרת לי לתרגם כל מה שאני צריך בקלי קלות ובלי הרבה סיבוכים כמו תרגום טקסט וכמובן תרגום משפטים, אז רציתי לפרוש מהלימודים כי היה צורך לדעת אנגלית ברמה גבוהה ומאוד היה לי קשה להבין את החומר הנלמד ובבילון פשוט פתרה לי את הבעיה הזאת בשניות. בקיצור מומלץ לכל אדם שאינו יודע שפה כלשהי ברמה מספיק גבוהה לחפש את בבילון להורדה ולהוריד אותה.

אלירן בן 16 מרעננה כותב:

האתר בבילון להורדה עזר לי לשפר את לימודי במקצועות כמו ערבית וכמובן שגם באנגלית בצורה יוצאת דופן, בעבר בגלל שלא הבנתי כלום בשיעור הייתי מוותר על שיעורי הבית בגלל שלא ידעתי והיה לי הרבה בעיות בשני המקצועות האלו עד שיום אחד עשיתי חיפוש בגוגל וכתבתי בבילון להורדה או תרגום טקסט ואז הגעתי לאתר הנפלא הזה והורדתי את בבילון. בעזרת בבילון אני עושה את שיעורי הבית בקלות ואפילו נהנה מזה וגם לומד בדרך את השפות תוך כדי שאני מתרגם את המילים והמשפטים.

מיטל בת 31 מנתניה כותבת:

אני רוצה מאוד להודות לכם על שאפשרתם לי להוריד את בבילון בחינם למחשב שלי, מאוד הייתי צריכה את זה מכיוון שיש בבעלותי עסק ומגיעים אליי הרבה לקוחות אינם יודעים עברית ומדברים רק באנגלית או רוסית וגם ערבית לפעמים, עם אנגלית אין לי שום בעיות כי אני יודעת מצוין אך עם רוסית וערבית אני לא טובה בכלל ובגלל זה הפסדתי המון לקוחות וכסף עד שיום אחד חיפשתי תוכנת תרגום שתאפשר לי להמיר את השפה העברית לשפה הרצויה ואז פשוט לדבר איתם בלי הרבה בעיות ואז הגעתי לאתר הזה הורדתי את תוכנת התרגום בבילון ללא תשלום וזה פשוט היה אחד הצעדים הכי טובים שעשיתי עבורי וכמובן לעסק שלי.

לחצו כאן! והורידו חינם את בבילון תוכנת התרגום מספר 1 בישראל!